Ondřej Kubiš
Bakalářská práce
Marketingový mix lihovaru Mareček
Marketing mix in the distillery Mareček
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na posouzení marketingového mixu lihovaru Mareček. Teoretická část se zabývá marketingem, marketingový mixem a marketingovým výzkumem z obecného hlediska. Vlastní část práce detailně zkoumá jednotlivé nástroje marketingového mixu lihovaru. Tato část práce zahrnuje kvantitativní marketingový výzkum, který byl proveden pomocí on-line dotazníkového šetření, které bylo určeno …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on assessing the marketing mix in the distillery Mareček. The theoretical part deals with marketing, marketing mix and marketing research in general. The practical part of the thesis thoroughly examines the individual tools of the distillery´s marketing mix. This section of the thesis includes quantitative marketing research, which was conducted through an on-line questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Jiří Čerkasov
- Oponent: Vladimír Petrík, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Studie proveditelnosti v oblasti elektronického dotazování
Kryštof Veber -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Adéla Koudelková -
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Jakub Židlický -
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Eliška Hrůzová -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Propagace rychlostní kanoistiky: marketingový mix
Jana Zetek -
Propagace (promotion) destinace Třebíč
Michaela POLENDOVÁ -
Inovace marketingového mixu v kontextu propagace
Gabriela Juchová
Název
Vložil
Vloženo
Práva