Business model módní značky s upcyklovaným oblečením a doplňky – Nare Gichunts
Nare Gichunts
Bakalářská práce
Business model módní značky s upcyklovaným oblečením a doplňky
Business model of a fashion company making upcycled clothing and accessories
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou business modelu módní značky s upcyklovaným oblečením a doplňky. Cílem teoretické části bylo popsat problematiku módního průmyslu, jeho škodlivosti a nadprodukce odpadu. Dále se zabývala existujícími řešeními tohoto problému se hlubším zaměřením na upcyklaci a jejím vnímáním spotřebiteli módy. Definovala také business model a metody jeho zobrazení. Cílem praktické …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to make a business model of a fashion company making upcycled clothing and accessories. The goal of the theoretical part lays within describing the fashion industry, its harmfulness, and the overproduction of waste. The research defined existing solutions of the problem with further focus towards upcycling and consumers´ perceptions of upcycled clothing. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86849
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedoucí: Jana Müllerová
- Oponent: Lukáš Válek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86849
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Business Ethics and Corporate Social Responsibility in the Fashion Industry: Zara Case Study
Quynh Chau Nguyen -
Economic evaluation of business opportunities in fashion industry in the CR
Daria Chervonaya -
The effects of sustainable marketing on customers to consider environmentally conscious product in fashion industry
Selin Senyuva -
Business plan for a sustainable fashion apparel brand
Nazgul Kantayeva -
Attitudes towards sustainability in the fast fashion industry among young consumers in the Czech Republic
Sabrina Mamedova -
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
Simon Kolář -
Digital Fashion – móda, která neexistuje
Lucie Kulhánková -
Market entry of German fashion brand into the Netherlands
Jana Fleischer