Bc. Bára Dvorská

Bakalářská práce

Influencer marketing

Influencer marketing
Anotace:
Influencer marketing je nezastavitelně se rozšiřující druh marketing, který vznikl v návaznosti na on-line marketing. V této práci bude popsán vývoj marketingu od jeho počátků, přes vznik on-line marketingu, na nějž velmi úzce navazuje influencer marketing a samotní influenceři jako představitelé tohoto nového celosvětového trendu. Cílem této práce je představit co znamená tento pojem a následně pomocí …více
Abstract:
Influencer marketing is an unstoppably expanding kind of marketing that has developed from online marketing. In this bachelor thesis will be described the development of marketing from its beginnings through the formation of on-line marketing, which is closely linked to influencer marketing and the influencers themselves as representatives of this new global trend. The aim of this thesis is to introduce …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/i3978/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Jan Mastný
  • Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ)