Bc. Jakub Fryč
Bachelor's thesis
Marketingový plán společnosti
Marketing plan of company
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový plán společnosti a jeho jednotlivé části. Tato marketingová aktivita je nejprve popsána v teoretické části. Na základě zjištěných faktů je zveřejněn popis marketingového plánu společnosti ALUera s.r.o. a navrženo řešení, jak zlepšit současné marketingové plánování výše uvedené společnosti.Abstract:
The Bachelor thesis focuses on the marketing plan of the company and its individual parts. At the beginning this marketing activity is described in the theoretical part. The description of the marketing plan of the company ALUera s.r.o. is published based on the discovered facts and finally the thesis proposes solution to improve the current marketing planning of the above mentioned company.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/prd7s/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketingové plánování
Eliška Křelinová -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Aplikace komplexní situační analýzy v oblasti marketingového plánování (marketingový management)
Michal Pitucha -
Strategické marketingové plánování firmy
Lucie Foglová -
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta -
Strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku
Kryštof Mór -
Marketingové plánování ve stavební firmě
Milica Radojković -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová