Řízení podnikových znalostí pro inovace – Bc. Anastasiya Ponomarenko
Bc. Anastasiya Ponomarenko
Diplomová práce
Řízení podnikových znalostí pro inovace
Management of enterprise knowledge for the innovation process
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na řízení znalosti ve firmě. Pomocí strategických analýz jsou prozkoumávány přednosti a nedostatky konkrétní firmy a stávající konkurence. V diplomové práci je navržena inovace, která pomůže firmě přejít na novou úroveň. Cílem práce je využít podnikové znalostí pro tvorbu návrhu. Popsané návrhy a jejich řešení prokazatelně vedou k celkovému zlepšení situace podniku.Abstract:
Diploma thesis is focuses on the knowledge management in the company. Through strategic analyzes are explored the strengths and weaknesses of a particular company and the current competition. The thesis proposes an innovation that will help us move the company to a new level. The aim is to utilize business knowledge to create a suggestion. Described proposals and their solution are proven to lead to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/v1vql/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Mgr. Hana Míčová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová