Gabriela Ondračková
Bachelor's thesis
Design - Redesign
Design - Redesign
Abstract:
Cílem této práce je vytvoření corporate identity pro moji vlastní značku. V tomto případě se hlavně jedná o vytvoření loga, jeho použití, akcidenční tiskoviny a propagační materiály. V teoretické části se zabývám historií designu a značek, grafickým designem, logem, typografií, corporate identity a brandingem. V praktické části mé bakalářské práce se zaměřuji na proces vzniku značky a následně na finální …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2019
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB11611
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2019
- Supervisor: MgA. Petr Hůza
- Reader: doc. M.A. Mgr. Mária Fulková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 9. 2019 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specializace v pedagogice / Grafická tvorba - multimédia
Theses on a related topic
-
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Corporate identity, design manual
Hana Škvařilová -
Corporate identity Uměleckého centra Univerzity Palackého v Olomouci
Lenka HOVĚZÁKOVÁ -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Corporate Identity Design
Petra Železná -
Corporate identity design Galerie města Třince
Jana Kaufmanová -
Corporate identity pro firmu Original
David Šauer
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights