Konkurenceschopnost v gastronomii – Bc. Petr Mitlehner
Bc. Petr Mitlehner
Diplomová práce
Konkurenceschopnost v gastronomii
Competitiveness in gastronomy
Anotace:
Moje diplomová práce se zaměřuje na konkurenceschopnost v gastronomii. Zabýval jsem se nabídkou kávových společností, jejich sortimentem, přístupem a servisem k zákazníkům HORECA segmentu. Teoretická část je zaměřena na gastronomii, historii kávy, její rozvoj až do dnešních dnů. Zabývám se rozdělením, podle původu a podle druhu. Současně popisuji konkurenci, význam tohoto slova, její vznik, projevy …víceAbstract:
My thesis focuses on competitiveness in gastronomy. I have dealt with companies offering coffee, their range, access and service to customers HORECA segment. The theoretical part is focused on gastronomy, history of coffee, its development to the present day. Deal with the division by origin and by type. At the same time describe the competition, the meaning of this word, its origins, manifestations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11090/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Blanka Zimáková
- Oponent: doc. RNDr. Zdena Lustigová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Nabídka v gastronomii
Michala Karpjaková -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím optimalizace procesu zpracování nabídky do veřejné zakázky
Lukáš Křesálek -
Servis v kavárenství Praha vs.Vídeň
Lucie Leskovcová -
Káva jako fenomén: Historie kávového průmyslu a propagace kávy
Sára Čejková -
Káva a její sociokulturní aspekty
Vendula Hrušková -
Káva jako módní trend
Tereza Holotíková -
Poctivá káva, neohoblované desky, domácí cheesecake: "hipsterizace" v lokálním kontextu
Pavla Kalusová -
Analýza marketingového mixu společnosti Obývák – bistro & káva
Jana Fiala