Bc. Jitka Peksová

Diplomová práce

Experiment v marketingovém výzkumu

Experiment in marketing research
Anotace:
Diplomová práce na téma „Experiment v marketingovém výzkumu" je členěna do dvou částí. V první, teoretické části jsou obecně charakterizovány pojmy jako věda a výzkum, včetně vědecké teorie. Dále je věnována problematice marketingového výzkumu, který představuje v historickém kontextu a zmiňuje některé zásadní změny na počátku 21. století. Dále uvádí hlavní metody a techniky sběru dat, které postupně …více
Abstract:
The diploma thesis is divided into two parts. The first theoretical part deals with the concepts of science and research including scientific theory. Further, the issues of marketing research are introduced in historical context and some major changes from the beginning of 21st century are mentioned. It also describes the methods and techniques of data gathering and experiment and their use in marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní