Experiment v marketingovém výzkumu – Bc. Jitka Peksová
Bc. Jitka Peksová
Diplomová práce
Experiment v marketingovém výzkumu
Experiment in marketing research
Anotace:
Diplomová práce na téma „Experiment v marketingovém výzkumu" je členěna do dvou částí. V první, teoretické části jsou obecně charakterizovány pojmy jako věda a výzkum, včetně vědecké teorie. Dále je věnována problematice marketingového výzkumu, který představuje v historickém kontextu a zmiňuje některé zásadní změny na počátku 21. století. Dále uvádí hlavní metody a techniky sběru dat, které postupně …víceAbstract:
The diploma thesis is divided into two parts. The first theoretical part deals with the concepts of science and research including scientific theory. Further, the issues of marketing research are introduced in historical context and some major changes from the beginning of 21st century are mentioned. It also describes the methods and techniques of data gathering and experiment and their use in marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lm4df/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití metody focus group v marketingovém výzkumu
Lucie Šebková -
Význam a metody marketingového výzkumu v České pojišťovně
Klára Jelínková -
Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky
Tereza Kvášová -
Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky/pojišťovny
Tereza Míková -
Nové trendy marketingového výzkumu. Analýza metod marketingového výzkumu rezidentních zákazníků společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.
Miroslav Běloch -
Pokročilé statistické metody v marketingovém výzkumu
Petr Sladký -
Vícerozměrné statistické metody v marketingovém průzkumu
Zuzana Němcová -
Metodologie a metody výzkumu marketingové komunikace
Kristýna Mrkvová