Spotřebitelská soutěž v automobilovém průmyslu – Jan Brož
Jan Brož
Diplomová práce
Spotřebitelská soutěž v automobilovém průmyslu
Consumer competition in the car workshop segment
Anotace:
Tato práce se zabývá popisem a zhodnocením konkrétní spotřebitelské soutěže realizované společností OMV Česká republika, s.r.o. První část práce je věnována ryze teorii týkající se umístění spotřebitelské soutěže v rámci marketingového mixu, dále legislativním úpravám týkajících se přímo spotřebitelských soutěží a také daňovému aspektu spotřebitelských soutěží. Praktická část je pak uvedena představením …víceAbstract:
This paper deals with description and evaluation of the specific consumer competition implemented by OMV Česká republika, s.r.o. First part is devoted strictly to theory like consumer competition's place within the marketing mix, legal arrangements and tax aspects of the consumer competitions. Practical part commences with introduction of the company OMV Česká republika, s.r.o., continues with analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29750
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2012
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Petr Kozák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29750
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelská soutěž v marketingové podpoře prodeje
Lucie Minksová -
Podpora prodeje a spotřebitelská soutěž
Monika Vavrušková -
Metody a techniky podpory prodeje - spotřebitelské soutěže
Jan Šafář -
Daňová konkurence u minerálních olejů v rámci zemí EU
Markéta Lichterová