Beschwerdemanagement als Instrument zur Stärkung der Kundenzufriedenheit und Kundenbindung – Adéla Prokšová
Adéla Prokšová
Bachelor's thesis
Beschwerdemanagement als Instrument zur Stärkung der Kundenzufriedenheit und Kundenbindung
The Complaints Management as a Tool for Improving Customer Satisfaction and Connections with the Customer
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the use of complaints management at one particular Swiss branch of McDonald's. The theoretical part deals with the definition of complaints management, its process and its phases. The theoretical part continues with an explanation of customer satisfaction and customer relationship concepts. In addition, the definition of the complaint and its types are described in …viacAbstract:
Die Bachelorarbeit beschäftigt sich mit der Analyse der Anwendung des Beschwerdemanagements bei einer konkreten schweizerischen Filiale des Unternehmens McDonald's. Der theoretische Teil widmet sich der Definition des Beschwerdemanagements, dem Beschwerdemanagementprozess und seinen Phasen. Folglich dazu sind in diesem Teil die Begriffe Kundenzufriedenheit und Kundenbindung erklärt. Außerdem wird auch …viac
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PROKŠOVÁ, Adéla. \textit{Beschwerdemanagement als Instrument zur Stärkung der Kundenzufriedenheit und Kundenbindung}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Humanities. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/jd0ovo/.
Jak správně citovat práci
Prokšová, Adéla. Beschwerdemanagement als Instrument zur Stärkung der Kundenzufriedenheit und Kundenbindung. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Philology / German for Business Administration