Adéla Prokšová

Bakalářská práce

Beschwerdemanagement als Instrument zur Stärkung der Kundenzufriedenheit und Kundenbindung

The Complaints Management as a Tool for Improving Customer Satisfaction and Connections with the Customer
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the use of complaints management at one particular Swiss branch of McDonald's. The theoretical part deals with the definition of complaints management, its process and its phases. The theoretical part continues with an explanation of customer satisfaction and customer relationship concepts. In addition, the definition of the complaint and its types are described in …více
Abstract:
Die Bachelorarbeit beschäftigt sich mit der Analyse der Anwendung des Beschwerdemanagements bei einer konkreten schweizerischen Filiale des Unternehmens McDonald's. Der theoretische Teil widmet sich der Definition des Beschwerdemanagements, dem Beschwerdemanagementprozess und seinen Phasen. Folglich dazu sind in diesem Teil die Begriffe Kundenzufriedenheit und Kundenbindung erklärt. Außerdem wird auch …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Prokšová, Adéla. Beschwerdemanagement als Instrument zur Stärkung der Kundenzufriedenheit und Kundenbindung. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi

Práce na příbuzné téma