Self-efficacy u dětí v domácím vzdělávání – Bc. Agnesa Vranová
Bc. Agnesa Vranová
Diplomová práce
Self-efficacy u dětí v domácím vzdělávání
Self-Efficacy of Children in Home Schooling
Anotace:
Diplomová práce se zabývá Self-efficacy neboli vnímanou osobní účinností u dětí v domácím vzdělávání. Teoretická část vymezuje tento pojem a zabývá se jeho zákonitostmi. Po-jednává o vnímané osobní účinnosti jako součásti sociálně-kognitivní teorie Alberta Bandury, který ji vymezuje jako úsudek člověka o svých schopnostech iniciovat činnost, vykonávat ji a jejím prostřednictvím dosahovat vymezený cíl …víceAbstract:
The thesis deals with the children's self-efficacy in the domestic education. The theoretical part delimits the concept and deals with all the rules. It describes the self-efficacy as a part of the Albert Bandura's social-cognitive theory, who define it as a belief in person's capa-bility to initiate and execute the courses of actions required to reach the specified target. The second part of the dissertation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zveřejnit od: 15. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vranová, Agnesa. Self-efficacy u dětí v domácím vzdělávání. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Osobní pohoda, sociální kapitál a životní hodnoty u vysokoškolských studentů z České republiky, Jihoafrické republiky, Malty a Indie
Eliška Čejková -
Vztah mezi dlouhodobým dobrovolnictvím, osobní pohodou, smysluplností a vlastnostmi osobnosti u dobrovolníků
Edita Fedorková -
Sociálně kognitivní teorie a její využití v managementu
Natálie Turková -
Problematika posuzování školní zralosti a odkladu povinné školní docházky u dětí s narušenou komunikační schopností
Tereza DULOVCOVÁ -
Dítě s ADHD a povinná školní docházka
Aneta MACKOVÁ -
Školní zralost a připravenost dětí v kontextu odkladů školní docházky
Adriana BEJBLOVÁ -
Odklad povinné školní docházky v kontextu žáků se sociálním znevýhodněním
Marie Kršková -
Logopedické obtíže dětí před zahájením povinné školní docházky
Johana Vítečková