Error Analysis of the Use of English Prepositions among Czech Secondary School Students – Julie RŮŽIČKOVÁ
Julie RŮŽIČKOVÁ
Bakalářská práce
Error Analysis of the Use of English Prepositions among Czech Secondary School Students
Error Analysis of the Use of English Prepositions Among Czech Secondary School Students
Abstract:
This thesis examines errors in the use of English prepositions of place and time among Czech secondary school students. Specifically, the thesis focuses on the prepositions at, on, in, by, over, from, and through. The theoretical part describes the system of English prepositions and their representation in selected course books. The practical part analyses errors committed by students through testing …víceAbstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat chyby v užití anglických předložek místa a času u českých studentů střední školy. Konkrétně se práce zaměřuje na předložky at, on, in, by, over, from a through. V teoretické části je popsán systém anglických předložek a jejich zastoupení ve vybraných učebnicích. V praktické části jsou analyzovány chyby, kterých se dopustili studenti v rámci testování na středních …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Andrea Ramešová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RŮŽIČKOVÁ, Julie. \textit{Error Analysis of the Use of English Prepositions among Czech Secondary School Students}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/jd63ws/.
Jak správně citovat práci
RŮŽIČKOVÁ, Julie. Error Analysis of the Use of English Prepositions among Czech Secondary School Students. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Anglická filologie / Anglická filologie / Česká filologie
Práce na příbuzné téma
-
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková -
Příběh jako nástroj pro rozvoj řečové dovednosti mluvení v angličtině na úrovni B1
Iveta Kousalová -
Možnosti využití učebních strategií jako kompenzace vývojové dysfázie u vysokoškolské studentky
Markéta Soukupová -
Lektor jako spolutvůrce sociálního klimatu třídy
Andrea Kurková -
Komunikační strategie u studentů v angličtině jako cizím jazyce
Kristýna Hálová -
Reprodukce genderových stereotypů ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Doskočilová -
Bilingvní děti ve věku od 11 do 15 let, žijící v České republice, které se učí angličtinu jako cizí jazyk.
Valentina ORLOVA -
Jazykové předpoklady jako jeden z faktorů ovlivňujících učení se cizího jazyka
Veronika Nebeská
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses jd63ws jd63ws/2
9. 12. 2024
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
10. 12. 2024