Ekvita značky a vlivné faktory v sektoru streamovacích služeb – Bc. Michal Krejčí
Bc. Michal Krejčí
Master's thesis
Ekvita značky a vlivné faktory v sektoru streamovacích služeb
Brand equity and its influential elements in sector of streaming services
Anotácia:
Práce se soustředí na ekvitu značky v sektoru streamovacích služeb. V teoretické části je představen dosavadní přístup k ekvitě značky v sektoru streamovacích služeb a na jeho základě zkonstruován koncepční model. Na základě výsledků empirické části lze tvrdit, že dosavadní přístup k ekvitě značky lze použít i k ekvitě značky v sektoru streamovacích služeb. Znalost značky je převážně stimulována pomocí …viacAbstract:
The thesis focuses on brand equity of streaming services. In the theoretical part is introduced the existing approach to brand equity of streaming services and furthermore is proposed conceptual model based on the existing approach. According to the results in the empirical part it might be stated that the existing approach to brand equity is possible to use on brand equity of streaming services. Brand …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2023
- Vedúci: Ing. Michaela Staňková, Ph.D.
- Oponent: Veronika Blašková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / specializace:
Economics and Management / Economic Statistics
Práce na příbuzné téma
-
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
Pay-per-click marketing strategies to increase online brand awareness
Artem Ivanov -
Promotional activities inside regulated markets. Impact of IQOS events on customer brand awareness and perception.
Veronica Martinelli -
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
Mattia Marmo -
Současné značky kvality potravin – kvantita vs. kvalita značek
Lucie Musilová -
Brand v hotelnictví
Jana Fefrčíková -
Faktory ovlivňující znalost značky vybraných subjektů na českém bankovním trhu
David Červený -
Brand building značky Vasky
Tereza Škodíková