Markéta Paclíková

Bachelor's thesis

Marketingový mix cestovního ruchu na příkladu daného zařízení

Marketing mix in a given tourism company
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketing v cestovním ruchu. Obsahuje marketingové šetření cestovní kanceláře. Toto šetření je provedeno na základě situační analýzy, SWOT analýzy, analýzy PESTE a rozboru nástrojů marketingového mixu.
Abstract:
The work focuses on the question of marketing in tourism. It contains marketing research of a travel agency. This survey is performed on the basis of situation analysis, SWOT analysis, PESTE analysis and analysis of marketing mix tools.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: RNDr. Šárka Brychtová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Paclíková, Markéta. Marketingový mix cestovního ruchu na příkladu daného zařízení. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises