Marketingový mix cestovního ruchu na příkladu daného zařízení – Markéta Paclíková
Markéta Paclíková
Bakalářská práce
Marketingový mix cestovního ruchu na příkladu daného zařízení
Marketing mix in a given tourism company
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketing v cestovním ruchu. Obsahuje marketingové šetření cestovní kanceláře. Toto šetření je provedeno na základě situační analýzy, SWOT analýzy, analýzy PESTE a rozboru nástrojů marketingového mixu.Abstract:
The work focuses on the question of marketing in tourism. It contains marketing research of a travel agency. This survey is performed on the basis of situation analysis, SWOT analysis, PESTE analysis and analysis of marketing mix tools.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Šárka Brychtová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Paclíková, Markéta. Marketingový mix cestovního ruchu na příkladu daného zařízení. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum pro Penzion U Dána
Tereza Dostálová -
Marketingový výzkum příjezdového cestovního ruchu
Richard Ullisch -
Marketingový výzkum včetně projektové studie
Lizaveta Hladysh -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami CK Duha Tour s.r.o.
Lucie Chytilová -
Marketingový výzkum vybrané firmy
Michaela Poklopová -
Marketingový výzkum dark tourismu v České republice
Anna Gallová -
Marketingový přístup k vybraným generacím
Lukáš Mesároš