Markéta Paclíková

Bakalářská práce

Marketingový mix cestovního ruchu na příkladu daného zařízení

Marketing mix in a given tourism company
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketing v cestovním ruchu. Obsahuje marketingové šetření cestovní kanceláře. Toto šetření je provedeno na základě situační analýzy, SWOT analýzy, analýzy PESTE a rozboru nástrojů marketingového mixu.
Abstract:
The work focuses on the question of marketing in tourism. It contains marketing research of a travel agency. This survey is performed on the basis of situation analysis, SWOT analysis, PESTE analysis and analysis of marketing mix tools.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: RNDr. Šárka Brychtová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Paclíková, Markéta. Marketingový mix cestovního ruchu na příkladu daného zařízení. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku