Bc. Vanda Kopecká
Master's thesis
Personální marketing (vybraného podniku)
Personnel Marketing (selected company)
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je analyzovat činnosti personálního marketingu v podniku zabývajícího se chemickou výrobou, navrhnout doporučení pro možné změny v oblastech řízení lidských zdrojů. Teoretická část je zaměřena na seznámení se s definicí personálního marketingu a na podrobný popis personálních činností. Popisuji získávání a výběr zaměstnanců, přijímání pracovníků, hodnocení pracovníků …moreAbstract:
The main goal of the diploma work is to analyze activities of personal marketing in a company dealing with chemical production, to propose recommendations for possible changes in the areas of human resources management. The theoretical part is focused on the acquaintance with the definition of personal marketing and the detailed description of personal activities. I am describing recruitment and selection …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/r7zaf/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Jiří Zahrádka
- Reader: Mgr. Stanislava Borejová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Evaluation of Personnel Activities in Pollmann CZ, Ltd
Alena Novotná -
Personální politika zaměstnavatele (personální rozvoj, zaměstnanecké výhody a ostatní služby)
Andrea Jeriová -
Personální management vybraného podniku
Ivana Adamková -
Personální činnosti v podniku ABC
Ivana Spanillerová -
Personální management zaměřený na zaměstnávání cizinců
Michaela Domáčková -
Personální management ve veřejné správě
Veronika Mačková -
Personální řízení ve vybraném podniku
Karolína Pavlíčková -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová