Humor in EFL classrooms - its varieties, benefits, risks, and where to draw the line – Bc. Veronika Medveďová
Bc. Veronika Medveďová
Bakalářská práce
Humor in EFL classrooms - its varieties, benefits, risks, and where to draw the line
Humor in EFL classrooms - its varieties, benefits, risks, and where to draw the line
Anotace:
Pristupujúc k humoru ako k uznávanému dvojsečnému meču v pedagogickom prostredí, zámerom tejto práce bolo identifikovať efektívne spôsoby využitia humoru ako vyučovacieho nástroja, poskytnúť návrhy na predchádzanie alebo prekonávanie nebezpečenstiev spojených s jeho používaním a určiť hranice týkajúce sa jeho vhodnosti. Po preskúmaní možných stratégií využitia humoru vo vyučovaní a po adresovaní príčin …víceAbstract:
Approaching humor as a recognized double-edged sword in the pedagogical setting, the thesis aimed to identify effective ways to utilize humor as a teaching tool, provide suggestions to avoid or overcome dangers associated with its use, and determine the boundaries regarding its appropriateness. After exploring possible strategies utilizing humor in teaching and addressing the reasons contributing to …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ak6q2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedoucí: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
- Oponent: M.A. Ailsa Marion Randall
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání