Bc. Veronika Medveďová

Bakalářská práce

Humor in EFL classrooms - its varieties, benefits, risks, and where to draw the line

Humor in EFL classrooms - its varieties, benefits, risks, and where to draw the line
Anotace:
Pristupujúc k humoru ako k uznávanému dvojsečnému meču v pedagogickom prostredí, zámerom tejto práce bolo identifikovať efektívne spôsoby využitia humoru ako vyučovacieho nástroja, poskytnúť návrhy na predchádzanie alebo prekonávanie nebezpečenstiev spojených s jeho používaním a určiť hranice týkajúce sa jeho vhodnosti. Po preskúmaní možných stratégií využitia humoru vo vyučovaní a po adresovaní príčin …více
Abstract:
Approaching humor as a recognized double-edged sword in the pedagogical setting, the thesis aimed to identify effective ways to utilize humor as a teaching tool, provide suggestions to avoid or overcome dangers associated with its use, and determine the boundaries regarding its appropriateness. After exploring possible strategies utilizing humor in teaching and addressing the reasons contributing to …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
  • Vedoucí: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
  • Oponent: M.A. Ailsa Marion Randall

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání