Lucie Červinková

Diplomová práce

Značka zaměstnavatele: marketingový přístup k HR

Employer Brand: Marketing Approach to HR
Anotace:
Cílem této práce je na základě analýzy a zhodnocení současného stavu navrhnout úpravy HR marketingu společnosti RegioJet z pohledu budování pověsti a značky zaměstnavatele. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. Teoretická část je rozdělena do dvou kapitol: marketingový přístup k HR a teorie značky. Praktická část (kapitoly: průzkum vnímání společnosti RegioJet a návrhy změn marketingového mixu) obsahuje …více
Abstract:
The main purpose of the master thesis is to propose changes in external and internal HR marketing of company RegioJet which can positively effect employer brand in future. The suggestions are based on current state of HR marketing. The thesis is divided into 4 chapters. Theoretical background is explained in chapters marketing approach to HR and brand theory. The practical part (chapters: research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 8. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2020
  • Vedoucí: Jitka Volfová
  • Oponent: Kamila Matysová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79233