Značka zaměstnavatele: marketingový přístup k HR – Lucie Červinková
Lucie Červinková
Diplomová práce
Značka zaměstnavatele: marketingový přístup k HR
Employer Brand: Marketing Approach to HR
Anotace:
Cílem této práce je na základě analýzy a zhodnocení současného stavu navrhnout úpravy HR marketingu společnosti RegioJet z pohledu budování pověsti a značky zaměstnavatele. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. Teoretická část je rozdělena do dvou kapitol: marketingový přístup k HR a teorie značky. Praktická část (kapitoly: průzkum vnímání společnosti RegioJet a návrhy změn marketingového mixu) obsahuje …víceAbstract:
The main purpose of the master thesis is to propose changes in external and internal HR marketing of company RegioJet which can positively effect employer brand in future. The suggestions are based on current state of HR marketing. The thesis is divided into 4 chapters. Theoretical background is explained in chapters marketing approach to HR and brand theory. The practical part (chapters: research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 8. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79233
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2020
- Vedoucí: Jitka Volfová
- Oponent: Kamila Matysová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79233
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Andrea Hořínková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Gabriela Ječná -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Nikola Kozáková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Lucie Prokopová -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Eliška Bazalová -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele v digitálním světě
Natálie Prudičová -
Značka zaměstnavatele společnosti PwC
Li Li Luu -
Personální marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Denisa Řeháková