Akvizice nových zákazníků ve vybraném podniku – Bc. Lenka Hunalová
Bc. Lenka Hunalová
Bakalářská práce
Akvizice nových zákazníků ve vybraném podniku
Anotace:
Tato bakalářská práce přibližuje problematiku akvizice nových zákazníků v podniku. Teoretická část objasňuje význam zákazníka a jeho akvizice pro podnik. Vysvětluje odlišné způsoby získávání zákazníků, kteří jsou potřební pro prosperitu a ziskovost podniku. Analyzuje rozdíly přístupu v osobním prodeji a marketingových komunikací k určitému typu zákazníka. Definuje rozdíly akvizice na trhu mezi podniky …víceAbstract:
This Bachelor thesis approaches the issue of the acquisition of new customers in an enterprise. The theoretical part explains the importance of the customer and his/her acquisition for the company. It explains the different ways of getting a new customer as a great source of support for the company´s prosperity and profitability. It analyzes the difference of approach between personal selling and marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/um9cs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petra Matoušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Software Solutions in IVF Assistance: Analyzing Market Potential and Mobile UI Technologies
Zuzana Kollárová -
E-truck market potential in selected EU countries
Vojtěch Uhlíř -
Car Customization and Individualization: Market Potential and Customer Profile for Fabia ColorConcept
Artem Khlynin -
Analysis of market potential of the Luxury goods industry in the West African countries
Nathy Nabila Fofana -
Assesment of Market Potential of 3D Body Scanners within the Target Group of 3D Print Stores
Julian Martini -
Analysis of Market Potential for ŠKODA AUTO in South Korea
Dokyung Lee -
Export potential of Czech winemakers in the Vietnamese market
Daria Polishchuk -
Automobile Aftermarket Customization and its Trends with an Emphasis on the Potential for the Czech Market
Vladimír Kosek