Bc. Kateřina Kotlíková

Bakalářská práce

Sponzoring a jeho využití v propagaci organizace

Sponzoring as promotional tool in company
Anotace:
Primárním cílem práce je objasnit možné způsoby využití sponzoringu v propagaci společnosti. Teoretická část práce definuje pojem sponzoring, jeho postavení v komunikačním mixu a oblasti, ve kterých lze vyvíjet sponzorské aktivity. Okrajově je zmíněn průběh sponzorského projektu - kritéria pro výběr sponzorského projektu, cíl sponzorství, financování a způsoby měření efektivnosti sponzorství. Praktická …více
Abstract:
The main purpose of this bachelor thesis is to clarifies possible ways of using sponsorship in the company’s promotion. The theoretical part of the paper defines the term of sponsorship, its position in the communications mix and the areas of possible sponsorship activities. There is also mentioned a progress of sponsorship program – the criterions for the choice of the program, the goal of sponsorship …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: Ing. Mgr. Luděk Nezmar

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní