Bc. Lukáš Prokop

Master's thesis

Využití gamifikace pro adventní kalendář ve firmě XY

Use of Gamification for the Advent Calendar in Company XY
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá využitím gamifikace pro adventní kalendář ve společnosti XY. Teoretická část definuje základní pojmy, které souvisí s gamifikací a tvorbou gamifikačního systému. Praktická část se věnuje popisu vánoční kampaně v podobě adventního kalendáře, který byl dostupný v zimním období v mobilní aplikaci společnosti. Tato část také obsahuje výzkumy v podobě dotazníkového šetření a polostrukturovaných …viac
Abstract:
The thesis deals with the use of gamification for the advent calendar in company XY. The theoretical part defines the basic concepts related to gamification and the creation of a gamification system. The practical part is about the description of a Christmas campaign in the form of an advent calendar, which was available in the winter period in the company's mobile application. This part also includes …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Prokop, Lukáš. Využití gamifikace pro adventní kalendář ve firmě XY. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Marketingová komunikace / Marketing Communications

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.