Návrh marketingové strategie města Teplice – Veronika Matušková
Veronika Matušková
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie města Teplice
Marketing Strategy Proposal of the Teplice Town
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje analýze marketingové strategie města Teplice. V první části jsou popsána teoretická východiska, která se věnují marketingu, marketingové komunikaci a marketingové strategii. Součástí je také specifikace na města a obce. V druhé části této práce je rozbor stávající marketingové strategie a marketingových aktivit města Teplice. Na základě jednotlivých kroků marketingové strategie …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the analysis of the marketing strategy of Teplice. The first part describes the theoretical background, which includes marketing, marketing communication and marketing strategy. There is also specification for cities and minucipalities. In the second part of the thesis, there is an analysis of the current marketing strategy and marketing activities of Teplice. Based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/129735
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
- Vedoucí: Simona Matušková
- Oponent: Helena Etčerová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Strategie komunikace s fanouškem na sociálních sítích Moravské galerie v Brně a Domu umění města Brna
Michaela Křivá -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
Is A Green City Also A Happy City? Exploring The Association Between Significant Indicators For A Happy City And Human Well-Being: Case Study Prague
Zhor Fatima Zahraa Adjmi -
Application of Smart City methodology in Afghanistan
Iman Mehmandoust -
Návrh dílčí části konceptu Smart City pro vybrané město
Pavel Zavadil