Vnímané zdroje podpory u studujících Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity – Bc. Daniela Šimková
Bc. Daniela Šimková
Bakalářská práce
Vnímané zdroje podpory u studujících Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity
Perceived Resources of Support for Students of the Faculty of Education of Masaryk University
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o vnímaných zdrojích podpory, které ovlivňují průběh působení stresu a nepříznivých událostí na organismus a psychiku jedince. V teoretické části je nejdříve rozebrána charakteristika vývojového období a životní situace vysokoškolského studenta, v nichž se většina vysokoškolských studentů nachází. Dále je vymezen samotný pojem zdraví, jako předpoklad plnohodnotného uplatnění …víceAbstract:
The Bachelor´s thesis deals with the perceived resources of support which influence the course of stress and adverse events on the body and psyche of an individual. In the theoretical part is firstly analyzed the characteristic of developmental period and life situations of university students, in which most university students occur. Furthermore, a term health is defined as a prerequisite for a full …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hkruv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: Mgr. Tereza Škubalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Táňa Fikarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství ruského jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Evaluace volnočasových aktivit studentů Masarykovy university a studentů university ve Worcesteru
Nikola Krahulcová -
Pohybová aktivita a struktura sportovních preferencí u žáků II. stupně základních škol v Teplicích
Jakub WIEDNER -
How does family environment influence adolescent subjective psychosomatic health?
Yi Huang