Multilevelmarketing jako konkurenční výhoda firmy ZFP Akademie Břeclav – Ing. Tomáš KARLÍK
Ing. Tomáš KARLÍK
Bakalářská práce
Multilevelmarketing jako konkurenční výhoda firmy ZFP Akademie Břeclav
Multi Level Marketing as a competitive advantace of the company ZFP Akademie Břeclav
Anotace:
Multilevel marketing vstoupil po mnoha letech vývoje do konjunktury, která začala v první polovině devadesátých let ve Spojených státech. Od té doby se konjunktura MLM šíří po všech vyspělých zemích. V teoretické části své práce se tedy zabývám jeho vývojem, která sahá až k průmyslové revoluci. Systém byl podroben časem mnoha faktorům, které utvářeli jeho podstatu a prošel obdivuhodným vývojem. Změny …víceAbstract:
Multilevel marketing has after many years of development entered the phase of success and boom, which was started in mid 90s in the USA. Since then this boom has been spreading throughout all developed countries. In the theoretical part I'm dealing with the beginnings of MLM dating back to the industrial revolution. There has been a great amount of influences over the century, many of them rather hectic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2005
Identifikátor:
1591
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KARLÍK, Tomáš. Multilevelmarketing jako konkurenční výhoda firmy ZFP Akademie Břeclav. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Vliv marketingu na konkurenceschopnost podniku
Jan Řízek -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Tomáš Valenta -
Marketing jako faktor konkurenceschopnosti firmy Greiner packaging Slušovice, s.r.o.
Radoslav BERNATÍK -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Alena Šrámková -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Dominika Mizerová -
Konkurenceschopnost vybrané destinace cestovního ruchu
Blanka Ježková -
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Michaela Pavlíčková