Výukové materiály pro začlenění průřezových témat do výuky 4.-5. ročníků základní školy – Markéta Machatá
Markéta Machatá
Diplomová práce
Výukové materiály pro začlenění průřezových témat do výuky 4.-5. ročníků základní školy
Teaching materials for inclusion of cross-curricular topics into education of 4th and 5th grade students of primary schools
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá průřezovými tématy a jejich začleněním do výuky žáků 4. - 5. ročníků základního vzdělávání. V prvních kapitolách práce jsou soustředěna teoretická data a z nich vyvozeny podklady pro didaktické materiály ve formě ucelené sady 31 pracovních listů s názvem – PORTFOLIO ROBOTA. Tyto pracovní listy obsahují autorské ilustrace a na ně následně, ve stejném grafickém provedení …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7404
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2022
- Vedoucí: Mgr. Janet Wolf, Ph.D. et Ph.D.
- Oponent: PhDr. Yveta Pohnětalová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MACHATÁ, Markéta. \textit{Výukové materiály pro začlenění průřezových témat do výuky 4.-5. ročníků základní školy}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/jea8p6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 9. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Náměty na distanční i prezenční výuku dýchací soustavy pro žáky druhého stupně základních škol
Klára Kasalová -
Metody vhodné pro prezenční i distanční výuku v předmětech Výchovy k občanství a Základů společenských věd na víceletých gymnáziích
Věra Landfeldová -
Multimediální videoprůvodce pro předmět Softwarová podpora inženýrských výpočtů pro prezenční studium, část Wolfram Mathematica
David Nevrlka -
Učebnice matematiky pro 8. ročník ZŠ a jejich připravenost pro distanční výuku
Nikola BRŮŽKOVÁ -
Podíl vybrané Sociálně aktivizační služby během distanční výuky u žáků v mladším školním věku
Karolína BABICOVÁ -
Využití aktivizačních metod při distanční výuce
Kristýna Čandová -
Aktivizační výuka zeměpisu zaměřená na mezipředmětové vztahy dějepisu a zeměpisu
Martin ORSÁG -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
28. 9. 2022
Kohout, J.
28. 9. 2022