Faktory ovlivňující roli luxusních značek mezi mladými českými spotřebiteli – Kristina Andělová
Kristina Andělová
Bachelor's thesis
Faktory ovlivňující roli luxusních značek mezi mladými českými spotřebiteli
Factors affecting the role of luxury brands among young Czech consumers
Abstract:
V této bakalářské práci se věnuji problematice luxusu a luxusní značky. První část je věnována značce, jejím prvkům, funkcím a hodnotě. V druhé části je rozebráno, co je to luxus, jeho charakteristika, psychologická a sociální stránka luxusu, vnímání kvality, exkluzivity a krásy u luxusních výrobků. Dále je rozebráno, co je luxusní značka. Luxusní značky jsou pak ve třetí části definovány z marketingového …moreAbstract:
The aim of this thesis is focused on luxury and luxury brands. The first part is defining a brand, its elements, features and value. In the second part, what luxury is and its characteristics are discussed, psychological and social aspects of luxury, perception of quality, exclusivity and beauty of luxury products. What a luxury brand is is further discussed latter in this chapter. Luxury brands are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 3. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57340
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2015
- Supervisor: Daniela Kolouchová
- Reader: Jana Boučková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57340
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketing luxusních značek
Milena Charvátová -
Fashion marketing luxusních značek se zaměřením na generaci millennials
Quynh Trang Pham -
Přímý marketing vybraných luxusních značek
Mai Hoa Nguyen -
Marketing luxusní značky Dior
Pavla Sedláková -
MARKETING LUXUSNÍCH ZNAČEK: KONSEKVENCE CHOVÁNÍ ČÍNSKÝCH SPOTŘEBITELŮ
Yiying GUO -
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
Andrea Maria Ivanof -
The Today's Relevance of Anti-Laws in Luxury Marketing
Madina Ismailova -
X Marketing strategy of luxury brands
Constance Vasak