Faktory ovlivňující roli luxusních značek mezi mladými českými spotřebiteli – Kristina Andělová
Kristina Andělová
Bachelor's thesis
Faktory ovlivňující roli luxusních značek mezi mladými českými spotřebiteli
Factors affecting the role of luxury brands among young Czech consumers
Anotácia:
V této bakalářské práci se věnuji problematice luxusu a luxusní značky. První část je věnována značce, jejím prvkům, funkcím a hodnotě. V druhé části je rozebráno, co je to luxus, jeho charakteristika, psychologická a sociální stránka luxusu, vnímání kvality, exkluzivity a krásy u luxusních výrobků. Dále je rozebráno, co je luxusní značka. Luxusní značky jsou pak ve třetí části definovány z marketingového …viacAbstract:
The aim of this thesis is focused on luxury and luxury brands. The first part is defining a brand, its elements, features and value. In the second part, what luxury is and its characteristics are discussed, psychological and social aspects of luxury, perception of quality, exclusivity and beauty of luxury products. What a luxury brand is is further discussed latter in this chapter. Luxury brands are …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57340
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
- Vedúci: Daniela Kolouchová
- Oponent: Jana Boučková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57340
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing luxusních značek
Milena Charvátová -
Fashion marketing luxusních značek se zaměřením na generaci millennials
Quynh Trang Pham -
Přímý marketing vybraných luxusních značek
Mai Hoa Nguyen -
Marketing luxusní značky Dior
Pavla Sedláková -
MARKETING LUXUSNÍCH ZNAČEK: KONSEKVENCE CHOVÁNÍ ČÍNSKÝCH SPOTŘEBITELŮ
Yiying GUO -
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
Andrea Maria Ivanof -
The Today's Relevance of Anti-Laws in Luxury Marketing
Madina Ismailova -
X Marketing strategy of luxury brands
Constance Vasak