Kristina Andělová

Bakalářská práce

Faktory ovlivňující roli luxusních značek mezi mladými českými spotřebiteli

Factors affecting the role of luxury brands among young Czech consumers
Anotace:
V této bakalářské práci se věnuji problematice luxusu a luxusní značky. První část je věnována značce, jejím prvkům, funkcím a hodnotě. V druhé části je rozebráno, co je to luxus, jeho charakteristika, psychologická a sociální stránka luxusu, vnímání kvality, exkluzivity a krásy u luxusních výrobků. Dále je rozebráno, co je luxusní značka. Luxusní značky jsou pak ve třetí části definovány z marketingového …více
Abstract:
The aim of this thesis is focused on luxury and luxury brands. The first part is defining a brand, its elements, features and value. In the second part, what luxury is and its characteristics are discussed, psychological and social aspects of luxury, perception of quality, exclusivity and beauty of luxury products. What a luxury brand is is further discussed latter in this chapter. Luxury brands are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
  • Vedoucí: Daniela Kolouchová
  • Oponent: Jana Boučková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57340

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management