Denisa NĚMCOVÁ

Bakalářská práce

Eslogan en la publicidad

Slogan in Advertising
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze an advertising slogan. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. Definition, history and basic advertising terms are explained in the theoretical part, especially with regard to advertising communication and message. Moreover, the function of these is discussed. Furthermore, the definition, characteristics, function, aim and design …více
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza reklamního sloganu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části vysvětlujeme definici, historii a základní pojmy reklamy. Věnujeme se reklamní komunikaci a zprávě, kde zmiňujeme její funkce. Dále nás zajímá především slogan, jeho definice, charakter, funkce, cíl a tvorba z hlediska různých lingvistických aspektů. V praktické části zmiňujeme …více
 
 
Jazyk práce: španělština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Zveřejnit od: 16. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Irena Fialová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NĚMCOVÁ, Denisa. Eslogan en la publicidad. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 16. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Španělština ve sféře podnikání

Práce na příbuzné téma