Bc. Lenka Plačková

Master's thesis

Vnímanie regionálného značenia spotrebiteľmi

Consumer perception of regional branding
Abstract:
The diploma thesis is mainly focused on the regional branding, the consumer shopping behavior and the consumer perception of the regional branding. The main goal is to determine the current situation of the consumer perception and to suggest the recommendations for the improvement. For this thesis, will be used secondary data from literary and internet sources of the regional branding. Then, the primary …viac
Abstract:
Diplomová práca sa zameriava na problematiku regionálnych značiek, nákupného chovania spotrebiteľov a ich vnímanie regionálneho značenia. Cieľom práce je zistiť súčasný stav vnímania regionálnych značiek spotrebiteľmi a následne podať návrhy k jeho zlepšeniu. Pre spracovanie práce budú použité sekundárne dáta získané predovšetkým z literárnych a internetových zdrojov jednotlivých značiek a primárne …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/scfrk/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2020
  • Vedúci: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.