Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých etapách vývoje podniku – Bc. Yelena Kolokolnikova
Bc. Yelena Kolokolnikova
Bakalářská práce
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých etapách vývoje podniku
Research of communication methods, their development and goals in various stages of company growth
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje výzkumu způsobů komunikace v rámci podniku. Popisuje komunikační modely v různých etapách vývoje podniku a sleduje proměny komunikace v závislosti na požadovaném cíli. Předmětem výzkumu této práce jsou druhy komunikace probíhající konkrétně v jedné malé společnosti, jejíž obchodní činnost je zaměřena na služby nabízené prostřednictvím internetu. Cílem je analyzovat stávající …víceAbstract:
The bachelor’s thesis deals with the research of communication types within the frame of a company. It describes communication models in various stages of the company development and monitors the communication remodelling processes in harmony with the set up goals. Various communication types in a business operating in online services are the subject of the research project of this thesis. The objective …víceKlíčová slova
externí komunikace horizontální komunikace interní komunikace konkurence neverbální komunikace PR přímá komunikace sociální komunikace verbální komunikace vertikální komunikace zákazník zaměstnanec. External communication horizontal communication internal communication competition non-verbal communication direct communication social communication verbal communication vertical communication customer employee.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uyyix/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 10. 2012
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace rizik krizové komunikace v rámci povodňového plánu malé obce.
Václav Klíma -
Social Identity and Verbal Communication in Australian Context
Zuzana Lakomá -
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
Ayoung Park -
Direct Marketing Communication at SEAL Communication Company
Kamilla Dóra Wachtler -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Quantum secure direct communication
Michal Ordelt -
Sociální aspekt komunikace v předškolním věku
Jitka Krůzová -
Sociální komunikace v prostředí nadnárodní korporace
Dariya Sapronova