Možnosti rozvíjení algoritmického myšlení s využitím projektů Hour of Code a Scratch – Bc. Tomáš Hornik
Bc. Tomáš Hornik
Master's thesis
Možnosti rozvíjení algoritmického myšlení s využitím projektů Hour of Code a Scratch
Possibilities of Development of Algorithmic Thinking with the Use of Projects Hour of Code and Scratch
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zmapovat možnosti výuky programování na vybrané základní škole pomocí vizuálních programovacích jazyků, které nevyžadují znalost příkazů a syntaxe konkrétního vyššího programovacího jazyka. Podstatou výuky programování na základních školách by mělo být předat žákům schopnost pracovat s algoritmy a plně využívat algoritmického způsobu myšlení. Žáci by měli používat sekvence …moreAbstract:
The goal of the diploma thesis is to chart the possibilities of teaching of programming at the selected primary school with the use of visual programming languages that do not require knowledge of instructions nor of a syntax belonging to a specific higher complex programming language. The essence of teaching of programming at the primary schools should be to pass to a student an ability to work with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 7. 2016
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM4474
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2016
- Supervisor: PhDr. Michal Musílek, Ph.D.
- Reader: doc. RNDr. Štěpán Hubálovský, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORNIK, Tomáš. \textit{Možnosti rozvíjení algoritmického myšlení s využitím projektů Hour of Code a Scratch}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Education. 2016. Available from: https://theses.cz/id/jf3lnn/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / field:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pro střední školy - informatika, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - anglický jazyk a literatura
Theses on a related topic
-
Výuka algoritmizace na 1. stupni základní školy
Tomáš ODSTRČIL -
Algoritmizace a programování ve výuce informatiky na 1. stupni ZŠ
Hana GORGOLOVÁ -
Návrh implementace tematického celku "Základy algoritmizace a programování" do školního vzdělávacího programu obou stupňů základní školy
Šárka Schlichtsová -
Výuka algoritmizace na 1. stupni základní školy
Tomáš ODSTRČIL -
Sada úloh pro výuku algoritmizace na základních školách
Lukáš ZVĚŘINA -
Vnímání důležitosti výuky algoritmizace a programování na základních školách
Miroslav ZEMAN -
Algoritmizace učiva o slovních druzích pro druhý stupeň základní školy
Romana Wágnerová -
JavaScript jako nástroj pro výuku algoritmizace a programování na 2. stupni ZŠ
František PEIKER
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights