Návrh marketingové strategie při uvedení produktu na trh – Daria Zhelezniakova
Daria Zhelezniakova
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie při uvedení produktu na trh
Marketing strategy designed to introduction of product in the market
Abstract:
Abstrakt Cílem této bakalářské práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii pro vstup na český trh pro firmu Medtechservise, s.r.o., která se zabývá výrobou glukometrů a testovacích proužků. První část bakalářské práce je věnována zobecnění teoretických poznatků týkajících definice marketingu, strategického marketingu, marketingového procesu STP, marketingového mixu, který zahrnuje produkt, cenu …moreAbstract:
AbstractThe aim of this bachelor thesis is to propose a suitable marketing strategy for product launch for the company Medtechservise, Ltd., which is engaged in the production of glucometers and test strips.The first part of the thesis is devoted to generalization of theoretical knowledge concerning the definition of marketing and strategic marketing, STP marketing process, marketing mix, which includes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 3. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZHELEZNIAKOVA, Daria. \textit{Návrh marketingové strategie při uvedení produktu na trh}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/jfet1h/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie podniku
Valeriia Antonova -
Marketingová strategie společnosti Camp Leaders s.r.o.
Tereza Švubová -
Marketingová strategie podniku
Matěj Klášterecký -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Marketingový mix na trhu kosmetických produktů
Zuzana Dvořáková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights