Návrh marketingové strategie při uvedení produktu na trh – Daria Zhelezniakova
Daria Zhelezniakova
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie při uvedení produktu na trh
Marketing strategy designed to introduction of product in the market
Anotácia:
Abstrakt Cílem této bakalářské práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii pro vstup na český trh pro firmu Medtechservise, s.r.o., která se zabývá výrobou glukometrů a testovacích proužků. První část bakalářské práce je věnována zobecnění teoretických poznatků týkajících definice marketingu, strategického marketingu, marketingového procesu STP, marketingového mixu, který zahrnuje produkt, cenu …viacAbstract:
AbstractThe aim of this bachelor thesis is to propose a suitable marketing strategy for product launch for the company Medtechservise, Ltd., which is engaged in the production of glucometers and test strips.The first part of the thesis is devoted to generalization of theoretical knowledge concerning the definition of marketing and strategic marketing, STP marketing process, marketing mix, which includes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie podniku
Valeriia Antonova -
Marketingová strategie společnosti Camp Leaders s.r.o.
Tereza Švubová -
Marketingová strategie podniku
Matěj Klášterecký -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová studie
Pavel Řepásek -
Marketingový mix internetového obchodu na různých zahraničních trzích
Andrea Kramecová
Názov
Vložil
Vložené
Práva