Bi-directional path tracing na GPU – Bc. Vilém Otte
Bc. Vilém Otte
Diplomová práce
Bi-directional path tracing na GPU
Bi-directional Path Tracing on GPU
Anotace:
Software pro vykreslování foto-realistických scén dnes používá především jednosměrné sledování cest, pomocí nějž dosahuje dobrých výsledků pro scény bez kaustiky nebo scény, jenž nejsou tzv. těžkými případy pro path tracing. Dále existuje několik software pro vykreslování pomocí obousměrného sledování cest, avšak vzhledem k náročnosti implementace tohoto algoritmu jsou takřka exkluzivně vyvíjeny pro …víceAbstract:
Computer graphics renderers for creating photo-realistic images use mainly unidirectional path tracing, having good results for scenes without caustics or hard cases. There are also few renderers with bi-directional path tracing implementation, however due to the complexity of the algorithm implementation, they almost exclusively target sequential CPUs. The thesis proposes a way of implementation of …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yidjt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2015
- Vedoucí: RNDr. Marek Vinkler, Ph.D.
- Oponent: doc. Fotios Liarokapis, PhD
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika
Práce na příbuzné téma
-
Modelování obousměrných distribučních funkcí odrazivosti pomocí neuronových sítí
Jiří Depčinský -
Path tracing on GPU
Vilém Otte -
Real-Time Global Illumination in Unreal Engine 5
Anna Skorobogatova -
Path tracing on GPU
Vilém Otte -
Image Rendering Using Ray-tracing on Graphics Card
Adam Hasík