Klára Hašová
Bachelor's thesis
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
The influence of brand image on purchase behavior
Abstract:
Cílem práce je zjistit, jak spotřebitelé vnímají značku Jar a jaké faktory na ně při nákupu mycích prostředků na nádobí působí. V teoretické části jsou popsány jednotlivé kapitoly s dílčím cílem vymezit prostor pro vlastní část práce. Nejprve je charakterizován spotřebitel a faktory, které mohou ovlivňovat jeho rozhodovací proces. V literární rešerši je dále uveden a vysvětlen marketingový mix a charakteristika …moreAbstract:
The aim of the work is to find out how customers perceive the Jar brand and how it affects them when purchasing hand dishwashing products. It the theoretical part there are chapters described with the partial aim to define space for an own part of the work. First, the consumer and factors that can influence his decision-making process are characterized. Furthermore, there is marketing mix and characteristics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Theses on a related topic
-
Segmentace trhu prostředků na mytí nádobí
Klára Havránková -
Behaviorální výzkum a jeho implementace do marketingového řízení podniku
Robert Henyš -
Aplikace behaviorální ekonomie v marketingovém řízení
Radka Kubalová -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Zuzana Rýparová -
Marketingové řízení a plánování v ČR
Marek VYSKOČIL -
Trendy v marketingové komunikaci
Patrik SMOLÍK -
Implementace principů behaviorální ekonomie do marketingového řízení zahraničních programů mobility
Tomáš Kodydek -
Organic Food Labelling and its Influence on Generation Y´s Purchase Behavior on German Market
Jan Fiala
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights