Klára Hašová

Bachelor's thesis

Vliv značky na kupní chování spotřebitele

The influence of brand image on purchase behavior
Abstract:
Cílem práce je zjistit, jak spotřebitelé vnímají značku Jar a jaké faktory na ně při nákupu mycích prostředků na nádobí působí. V teoretické části jsou popsány jednotlivé kapitoly s dílčím cílem vymezit prostor pro vlastní část práce. Nejprve je charakterizován spotřebitel a faktory, které mohou ovlivňovat jeho rozhodovací proces. V literární rešerši je dále uveden a vysvětlen marketingový mix a charakteristika …more
Abstract:
The aim of the work is to find out how customers perceive the Jar brand and how it affects them when purchasing hand dishwashing products. It the theoretical part there are chapters described with the partial aim to define space for an own part of the work. First, the consumer and factors that can influence his decision-making process are characterized. Furthermore, there is marketing mix and characteristics …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses jfj59b jfj59b/2
15/3/2019
Folders
Files
Mach, J.
15/3/2019
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.