Vliv značky na kupní chování spotřebitele – Klára Hašová
Klára Hašová
Bakalářská práce
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
The influence of brand image on purchase behavior
Anotace:
Cílem práce je zjistit, jak spotřebitelé vnímají značku Jar a jaké faktory na ně při nákupu mycích prostředků na nádobí působí. V teoretické části jsou popsány jednotlivé kapitoly s dílčím cílem vymezit prostor pro vlastní část práce. Nejprve je charakterizován spotřebitel a faktory, které mohou ovlivňovat jeho rozhodovací proces. V literární rešerši je dále uveden a vysvětlen marketingový mix a charakteristika …víceAbstract:
The aim of the work is to find out how customers perceive the Jar brand and how it affects them when purchasing hand dishwashing products. It the theoretical part there are chapters described with the partial aim to define space for an own part of the work. First, the consumer and factors that can influence his decision-making process are characterized. Furthermore, there is marketing mix and characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace trhu prostředků na mytí nádobí
Klára Havránková -
Behaviorální výzkum a jeho implementace do marketingového řízení podniku
Robert Henyš -
Aplikace behaviorální ekonomie v marketingovém řízení
Radka Kubalová -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Zuzana Rýparová -
Marketingové řízení a plánování v ČR
Marek VYSKOČIL -
Trendy v marketingové komunikaci
Patrik SMOLÍK -
Implementace principů behaviorální ekonomie do marketingového řízení zahraničních programů mobility
Tomáš Kodydek -
Organic Food Labelling and its Influence on Generation Y´s Purchase Behavior on German Market
Jan Fiala
Název
Vložil
Vloženo
Práva