Bc. Michael Hanuš
Bachelor's thesis
Marketingový mix vybraného podniku
Marketing Mix of the Selected Company
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení současného marketingového mixu vybraného podniku a na základě těchto poznatků vypracovat návrhy na zlepšení. První kapitola se zaměřuje na základní pojmy marketingu a marketingového mixu. Druhá kapitola se zaměřuje na popis podniku a třetí na analýzu stávajícího marketingového mixu. Ve čtvrté kapitole jsou prezentovány návrhy a doporučení ke zlepšení současného …moreAbstract:
The aim of this bachelor’s thesis is to evaluate the current marketing mix of a selected company and, based on these findings, to develop suggestions for improvement. The first chapter focuses on the basic concepts of marketing and the marketing mix. The second chapter focuses on the description of the company and the third on the analysis of the existing marketing mix. The fourth chapter presents …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/l3gd8/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Dalibor Šimek, Ph.D.
- Reader: Ing. David Neděla, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace společnosti Kaufland
Kavka Kavka -
Marketingový mix hokejového klubu HC Vítkovice Ridera
Veronika Štefková -
Marketingový mix letecké údržbové organizace
Čeganová Čeganová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Markéta Svatošová -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix restaurace a penzionu Nábřežní terasy
Andrea Dítětová -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix Restaurace U Cafourků
Michal Vadovič