Bc. Michael Hanuš

Bachelor's thesis

Marketingový mix vybraného podniku

Marketing Mix of the Selected Company
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení současného marketingového mixu vybraného podniku a na základě těchto poznatků vypracovat návrhy na zlepšení. První kapitola se zaměřuje na základní pojmy marketingu a marketingového mixu. Druhá kapitola se zaměřuje na popis podniku a třetí na analýzu stávajícího marketingového mixu. Ve čtvrté kapitole jsou prezentovány návrhy a doporučení ke zlepšení současného …more
Abstract:
The aim of this bachelor’s thesis is to evaluate the current marketing mix of a selected company and, based on these findings, to develop suggestions for improvement. The first chapter focuses on the basic concepts of marketing and the marketing mix. The second chapter focuses on the description of the company and the third on the analysis of the existing marketing mix. The fourth chapter presents …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Dalibor Šimek, Ph.D.
  • Reader: Ing. David Neděla, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management