Podnikatelský záměr pro založení reklamní a marketingové agentury – Bc. Jakub Mačát
Bc. Jakub Mačát
Bakalářská práce
Podnikatelský záměr pro založení reklamní a marketingové agentury
Prospectus for building the advertising and marketing agency
Anotace:
Anotace Autor: Jakub Mačát Název: Podnikatelský záměr pro založení reklamní a marketingové agentury Bakalářská práce obsahuje návrhy podnikatelských záměrů pro založení reklamní a marketingové agentury ve variantách optimistické, realistické a pesimistické. Hlavním rozdílem mezi nimi je volba právní formy, prostředí a finanční situace podniku a také možnosti financování.Abstract:
Annotation Author: Jakub Mačát Title: Prospectus for building the advertising and marketing agency. The thesis contains suggestions of business plans for establishing an advertising and marketing agency in an optimistic, realistic and pessimistic version. The main difference among these versions can be found in the choice of the legal form, environment and company’s financial position and also the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/sfs7e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Kristýna Karešová
- Oponent: Ing. Martin Chudý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Zdaňování
Práce na příbuzné téma
-
Vyhodnocení spolupráce developerské firmy a reklamní a marketingové agentury
Martina Kovalová -
Charakteristika a porovnání českých a ruských reklamních spotů se zaměřením na automobily značek Škoda a Lada
Ivanna ZAJACOVÁ -
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
Milan Paták -
Ambientní a interagující média v marketingových komunikacích a jejich přijímání spotřebiteli
Tomáš BUČINA -
Scénář a realizace propagačního filmu – textová příprava, natočení a střih propagačního videa (projektové řešení: The Harp by the River))
Jan Doležil -
Současnost a perspektivy segmentu OOH v konkurenci a marketingových médiích
Kryštof Wágner -
Zakladatelský projekt cestovní agentura
Marie Turnhöferová -
Podnikatelský plán - Založení komunikační agentury
Michaela Výtisková