Bc. Daniel MARTÍNEK

Master's thesis

Propagace církví v České republice

Propagace Diecéze ostravsko-opavské Církve římskokatolické a Olomoucké diecéze Církve československé husitské ve městě Ostrava

Promotion of Churchs in Czech republic
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingových aktivit Diecéze ostravsko-opavské Církve římskokatolické a Olomoucké diecéze Církve československé husitské. V úvodu se zabývá vznikem křesťanství, jeho šířením na našem území, dějinným vývojem církví a současným legislativním vztahem církví k našemu státu. Charakterizuje marketing služeb a jeho nekomerční sféru, jehož součástí jsou právě činnosti církve …viac
Abstract:
This thesis deals with analysis of marketing activities Diocese of Ostrava-Opava Roman Catholic Church and Diocese of Olomouc the Czechoslovak Hussite Church. The introduction deals with the emergence of christianity and spread in our country, historical development of the churches and current legislative relationship between the churches and government. Characterizes marketing public services and …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2011
Identifikátor: 18582

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MARTÍNEK, Daniel. Propagace církví v České republice. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe