Franchising jako možnost pro podnikání kavárenských podniků. – Bc. Lukáš ZRZAVÝ
Bc. Lukáš ZRZAVÝ
Diplomová práce
Franchising jako možnost pro podnikání kavárenských podniků.
Franchising as a business opportunity for the coffee shops
Anotace:
Pro začínající podnikatele, kteří se do budoucna chtějí věnovat podnikání v kavárenských službách, přináší tato práce jakýsi klíč, který by měl pomoci odemknout jejich představy o jednotlivých formách podnikání a nahlédnout pod pomyslnou pokličku již existujících úspěšných podniků v tomto odvětví. Analýza podnikatelských konceptů ve stravovacích službách je propojena s komparační analýzou podnikatelských …víceAbstract:
The output of this thesis is a simplified feasibility study based on the results of the survey, most of all, from the synthesis of information is described the imaginary business concept itself. The thesis deals with franchising as a possibility for starting a business in opening the café. Analyzes and surveys have led to conclusions that meet the objectives set. The main objective, which is to carry …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZRZAVÝ, Lukáš. Franchising jako možnost pro podnikání kavárenských podniků. . Č. Budějovice, 2020. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Mezinárodní franchising - vstup německého podnikatelského subjektu na český trh
Zuzana Némethová -
Franchising jako forma podnikání
Jakub Ben -
Podnikateľský plán – franchising
Ľudmila Tóthová -
Franchising - přednosti a nevýhody jeho využití v podnikání
Jaromír Škára -
Franchising v Ruské federaci
Olga Kukhta -
Franchising a jeho potenciál v cestovním ruchu
Vojtěch Harcuba -
Franchising a jeho uplatnění v podnikatelské praxi
Jiří Daňkovský -
Franchising jako nástroj obchodního podnikání v České republice
Lucie Horčíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva