Bc. Jana Flachsová
Diplomová práce
Davové jevy, psychologie davu
Crowd Phenomena, Psychology of Crowd.
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou psychologie davu a projevů davového chování. Definuje podmínky vzniku davového chování, specifikuje typologii davu a mapuje případy projevů davu v historickém, sociálním a kulturním kontextu. V teoretické části práce dochází k charakterizování davu a projevů davového chování, jeho příčin a k vymezení role vůdce davu. Teoretická část práce se opírá o studium odborné literatury …víceAbstract:
This work deals with analysis of crowd psychology and crowd behavior manifestations. It defines the terms of crowd behavior and specifies the typology maps crowd, crowd cases symptoms in the historical, social and cultural context. The theoretical part of this document characterizes the mass and manifestations of crowd behavior, it´s causes and to define the role of leader of crowd. The theoretical …víceKlíčová slova
Dav davové chování typologie davu sugestibilita davu de-individualizace jedince anonymita charakteristika vůdce vůdcovství konformita jednání emocionální nákaza Milgramův experiment Stanfordský vězeňský experiment davová panika demonstrující dav militantní dav antikonfliktní tým divácké násilí lynčující dav davové kamenování hromadná sebevražda eugenetika Hitlerjugend nacistická propaganda The crowd crowd behavior typology of the crowd the crowd suggestibility de-individualization of individual anonymity characteristics of a leader leadership conformity hearing emotional contagion Milgram´s experiment Stanford prison experiment mass panic demonstrating crowd a militant mob of anti team spectator violence lynch mob mob stoning mass suicide eugenetics the Nazi propaganda
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z00c0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2012
- Vedoucí: PhDr. Luděk Vajner
- Oponent: PhDr. Jiří Němec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace