Značka, budování značky v digitálním prostředí a návrh kampaně pro Nike – Bc. Juraj POBJECKÝ
Bc. Juraj POBJECKÝ
Master's thesis
Značka, budování značky v digitálním prostředí a návrh kampaně pro Nike
Brand, Digital Branding and Campaign Proposal for Nike
Abstract:
Práca pojednáva o značke, jej vývoji, funkciách, zásadách budovania, hodnote, analýze a spôsobe merania. Cieľom teoretickej časti je vymedzenie teoretického rámca problematiky značky a jej vplyvu. Súčasťou práce je pomenovanie zmien v budovaní značky príchodom digitálnych médií a technológií. Rešerš poznatkov je aplikovaný pri analýze pre značku Nike, bližšie produktovej rade Nike Sportswear. Na základe …moreAbstract:
The work deals with the brand, its development, functions, principles of brand building, value analysis and measurement. The theoretical part is focused in the theoretical frame-work of brand issues and its impact. The scope of work is based in the identification of changes in brand building caused by spreading digital media technologies. Findings are applied in the analysis of the Nike, specifically …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012
Accessible from:: 19. 4. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POBJECKÝ, Juraj. \textit{Značka, budování značky v digitálním prostředí a návrh kampaně pro Nike}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2012. Available from: https://theses.cz/id/jfr6ri/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
POBJECKÝ, Juraj. Značka, budování značky v digitálním prostředí a návrh kampaně pro Nike. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Budovanie značky v oblasti ručnej výroby módnych doplnkov
Veronika Jarošová -
Budovanie novej značky v obore odevného priemyslu
Henrieta Privarčáková -
Budovanie značky Univerzity Palackého v Olomouci
Lucia ŠEVČÍKOVÁ -
Budovanie značky DONGFENG
Samuel Prezbruch -
Budovanie lovebrandu v 21. Storočí – ako vybudovať zo značky lovebrand
Nina Fűrješová -
Súčasné možnosti využitia WM (Word of mouth) ako nástroja pre budovanie značky podniku
Veronika Kundríková -
Návrh strategického marketingového plánu pre budovanie značky PRENA
Patrik Jelč -
Srovnání marketingové strategie Nike a Adidas
Anastasia Dernova