Bc. Juraj POBJECKÝ

Master's thesis

Značka, budování značky v digitálním prostředí a návrh kampaně pro Nike

Brand, Digital Branding and Campaign Proposal for Nike
Abstract:
Práca pojednáva o značke, jej vývoji, funkciách, zásadách budovania, hodnote, analýze a spôsobe merania. Cieľom teoretickej časti je vymedzenie teoretického rámca problematiky značky a jej vplyvu. Súčasťou práce je pomenovanie zmien v budovaní značky príchodom digitálnych médií a technológií. Rešerš poznatkov je aplikovaný pri analýze pre značku Nike, bližšie produktovej rade Nike Sportswear. Na základe …more
Abstract:
The work deals with the brand, its development, functions, principles of brand building, value analysis and measurement. The theoretical part is focused in the theoretical frame-work of brand issues and its impact. The scope of work is based in the identification of changes in brand building caused by spreading digital media technologies. Findings are applied in the analysis of the Nike, specifically …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012
Accessible from:: 19. 4. 2012

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

POBJECKÝ, Juraj. Značka, budování značky v digitálním prostředí a návrh kampaně pro Nike. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 19. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications