Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Bright Caracal prostřednictvím vstupu na jednotný evropský digitální trh – Bc. Tereza Mierná
Bc. Tereza Mierná
Diplomová práce
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Bright Caracal prostřednictvím vstupu na jednotný evropský digitální trh
Project of Increase the Competitiveness of the Company Bright Caracal via Admission to the United European Digital Market
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na zvýšení konkurenceschopnosti firmy Bright Caracal pomocí vstupu na jednotný evropský digitální trh. Podstatou řešení bylo provést analýzu současné konkurenceschopnosti firmy Bright Caracal a analýzu konkurence na evropském trhu. Navržené řešení obsahuje projekt spuštění webových stránek, na kterých bude zcela automatizovanou formou nabízeno výživové poradenství pro evropský …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on increasing the competitiveness of the company Bright Caracal via admission to the united European digital market. The essence of the solution was to perform an analysis of the current competitiveness of Bright Caracal and an analysis of competition in the European market. The proposed solution includes a project to launch a website on which nutritional advice for the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIERNÁ, Tereza. \textit{Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Bright Caracal prostřednictvím vstupu na jednotný evropský digitální trh}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/jfzmcu/.
Jak správně citovat práci
Mierná, Tereza. Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Bright Caracal prostřednictvím vstupu na jednotný evropský digitální trh. Zlín, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Design management
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj a konkurenceschopnost zemědělství ČR a Německa
Denisa Zouharová -
Analýza online marketingu a jeho přínos pro konkurenceschopnost vybrané instituce
Jan KAMARÝT -
Audit webových stránek a jejich vliv na konkurenceschopnost organizací
Jan Bacík -
Konkurenceschopnost malého podnikatelského subjektu se zaměřením na airsoftové vybavení
Tereza Juhaňáková -
Audit webových stránek a jejich vliv na konkurenceschopnost společnosti Nestle
Iveta Šochová -
Audit webových stránek a jejich vliv na konkurenceschopnost zemědělských organizací
Jan Baranyk -
Audit webových stránek a jejich vliv na konkurenceschopnost organizací se zaměřením na koupelnová studia
Tomáš Ezr -
Vliv dotací z EU na konkurenceschopnost firem
Lucie Čechová