Content marketing a jeho využití v marketingu sportovních služeb – Bc. Vojtěch Pulec
Bc. Vojtěch Pulec
Master's thesis
Content marketing a jeho využití v marketingu sportovních služeb
The use of content marketing in sports services
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá využitím content marketingu ve sportovních službách a možnostmi aplikace content marketingových nástrojů v oblasti sportovních služeb. Zkoumá typy obsahu, který je spotřebiteli nejvíce ceněn. K rozpoznání těchto obsahových preferencí byl proveden kvantitativní marketingový výzkum (n=345) a kvalitativní vý-zkum založený na hloubkových rozhovorech (n=25) se spotřebiteli …moreAbstract:
This thesis describes the use of content marketing discipline in the sports services and the possibility of successful application of content marketing tools in the sports services area. It describes types of content, that are most valued and searcher for by the customer. To understand these content preferences, a quantitative marketing research (n=345) and qualitative research based on in-depth interviews …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 6. 2016
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
- Reader: Jiří Urbánek, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PULEC, Vojtěch. \textit{Content marketing a~jeho využití v~marketingu sportovních služeb}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/jg1s2n/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Nízkonákladový marketing pro podnik formy start-up
Nina Trošina -
Low-cost cestování jako životní styl a současně marketingový nástroj
Jan Košťál -
Nízkonákladový marketing - nové možnosti umístění reklamy s minimálními náklady
Michal Pavlík -
Changes to the marketing strategy of the airline industry in Europe due to the proliferation of low-cost airlines in Europe
Jan Keprta -
Kampaň vybrané sportovní organizace na principu content marketingu
Alexandra Bagiová -
Social Media Marketing on Facebook and Its Contribution to Sports Brands
Taim Alachkar -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights