Bc. Lucie Šůstková

Master's thesis

Lobbying a fundraising jako nedílná součást komunikace neziskové organizace

Lobbying and fundraising as an integral part of communication nonprofit organizations
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku lobbingu a fundraisingu a jejich nástrojům v komunikační strategii neziskové organizace. V úvodní části je vymezena základní terminologie, která s lobbingem a fundraisingem souvisí. Aplikační část práce se orientuje na nestátní neziskovou organizaci, uvádí rozdíl mezi lobbingem a fundraisingem a naznačuje budoucnost lobbingu jako nedílné součásti komunikačního …viac
Abstract:
This thesis is focused on lobbying and fundraising tools in their communication strategy non-profit institutions. The first part defines the basic terminology of lobbying and fundraising related. Application part focuses on a non-profit organization, indicates the difference between lobbying and fundraising and lobbying hints at the future as an integral part of the communication mix and strategic …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2015
  • Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication

Práce na příbuzné téma